kako smrsati

P: Jesu opcenito postoji bilo dijeta promjene da sam moze napraviti koji ce zapravo raise mi stopa metabolizma ili biti da samo hype?

Nekakvo: Opcenito svoje tvrdnja povezan s “izgaranje masnoca hrana” zapravo krivo, kao najvaznijih hrana ne proaktivno generirati povecava u izgaranja kalorija nego stvorili fiziolosko okruzenje kroz koje koristeci se je lakse ostvariti. Brokula, na primjer, ne pojacavanje svoga metabolizam, ali da je niske kalorijske hrane sastavljena od spori kontrolne ugljikohidrata, posteljinu i fitokemikalije da bi moglo pomoci jasno nezeljeni estrogen. Vecina tih Stvari mogao napraviti mrsavljenja ucinkovitiji.

Tu obicno, medutim, maleni povezan s stvarni masti tope hrana, namirnice bilo koje vrijeme jede raise svoje tijelo kalorija i izgaranje masnoca sposobnost.Dvije najpopularniji i priznata su zeleni caj i uzasna paprike.

EGCG, antioksidans u zeleni caj biljka, mogu raise masnoca istopiti i smanjenje masnoce kada pridruzila kofeina koja to dogodi da bi mogli prirodno funkcioniraju kao slucaj sa zeleni caj biljka.

Hot paprike pohranjivanju antioksidansa kapsaicin, sto moze viska masnoce oksidacije (I. Elizabeth trosenje masnoca).samo Nedostatak to kapsaicin je da bi trebali uzeti to u zdravlje dopuniti oblik to im prednosti.

Uz, po s nekim Nova ispitivati Novine od Medical Nutrition, mononezasicenih masti-kao je vidio da onima vidjeti u maslina etericna ulja i avokado-treba dodaju u imeniku vam omoguciti da puno vise

SLI: 3 izgaranje masnoca Preworkout Tretira

Istrazivaci su usporedili plan prehrane visokim u mononezasicenih masti u prehrana visoko u dodatnih masnoca i utvrdili mononezasicenih masti bogate prehrambene navike dala veci porast (do to 4 3 posto) unutra studiji sudionika snenih energetskom (to je znanost za to bazi kolicina kalorija ljudi svakodnevno neovisna od vasih razini aktivnosti). Istrazivanje osjecam da su masnih kiselina da mitohondrija, kaloricnu spaljivanja motori kako uspjesno upravljati tezinom vasi stanice, smanjuju vise vitalnost kao toplina.

Moja omiljena razlozi za mononezasicenih masti masnoce obuhvacaju:

masline
Ekstra djevicansko maslinovo ulje
kikiriki
Macadamia ludi
Ljesnjaci
avokado
Ti bi eventualno zapamtite za ranije “Pitajte dijetetski Plan Doktor “gdje god pogledaoispitivati da otkrila smanjuje na trbuh masnoce kada ispitivati polaznici smanjen nezdravo i poboljsana mononezasicenih masti okviru svoje dijetama. To par studije mijesati pokazuju da to mora biti dobro nastaviti na jedu mnogo vise Monos.

Advertisements